Nytt år, nya tag och nya möjligheter att upptäcka och erövra

Nyårslöften har vi väl alla avgett och åtminstone någon gång brutit. Jag brukar hålla mig till enkla löften som på något sätt skulle förgylla vardagen, såsom att använda kjolar mer eller titta mer på film. Det sista funderade jag på att återanvända i år. Men så slog det mig, att när nu nästan halva året redan är planerat för egen del - varför inte då satsa på nyårsdrömmar?
 
Min dröm är att få fullborda minst två lyckade produktioner.
Min dröm är att medverka i en välgjord kortfilm.
Min dröm är att få undervisa nyfikna skådespelare.
och framför allt - min dröm är att få påverka genom teater.
 
Gott nytt år, allihop, och må teatern finnas vid er sida hela 2014!
 
 Bild från Succévandringen De mörka åren, som eventuellt kommer ha nypremiär senare i vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0