Sufflör!


Ikväll hjälpte jag min vän Ottiliana Rolandsson. Hon behövde en sufflör under sin föreställning I was Greta Garbo och självklart ville jag hjälpa till! Eftersom jag satt bakom scenen vet jag inte riktigt hur det gick, men av det jag hörde att döma gick det bra! Scenografin var förtjusande och inspirerande i helt svart och vitt. På söndag kväll ska jag se den, så då skriver jag en recension.

Ottiliana har själv skrivot manuset, vilket är ett resultat av år av research-arbete, kontakt med Garbos släktingar, letande i brev och arkiv efter fakta om en av Sveriges största ikoner genom tiderna. Det ska bli riktigt roligt att se hela föreställningen om några dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0