A weekend of theatre

Idag hade jag min andra lektion på Playhouse West. Det roligaste med lektionerna är verkligen att alla är så intensiva, alla VILL bli bättre. Det är otroligt inspirerande att vara omringad av människor som har en stark ambition och dedikerear sig själva till att bli bättre skådespelare.

Ikväll ska jag se några f.d klasskamrater spela upp scener som de ska tävla med i en skådespelartävling som heter Irene Ryan. Man tävlar i scener mot andra skådespelare. Ska bli intressant att se!
På lördag har Playhouse west en föreställning som jag förmodligen ska se, och sen ska jag träna inför nästa lektion. Som sagt, man blir verkligen sporrad till att bli bättre!
Hur tänker du kring skådespelarträning?
Ur A little Night Music, uppförd av California State University 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0